Bestyrelsen per 28. Oktober 2020
Formand: Kasper Rasmussen 78B
Næstformand: Mikkel Dirckhoff 32A
Meninge medlemer:
Philip Balfour 86D
Frederikke Lundgaard Thorsen 62A
Natalie Kristensten 82A
Ansvarsområder
Hver medlem i bestyrelsen står for et område som bliver aftalt internt i bestyrelsen. Hvis man har input eller gerne vil være med til specifikke ting så kontakt personen som står for området.
Kasper 78B (kontakt nummer kommer ud senere)
-Ansvarlige for Renovations området
– Overblik over alle ansvars områder
Frederikke 62A
– Udendørsarealer
– Hjemmesiden
Phillip 86D
– Mail respondant
– Kontakt til andre ansvarsområder
– Hjemmeside
Natalie 82A
-Sociale arragementer
-Fællesdag
Mikkel 32A
-Ansvarlige for renovations området
Bestyrelsen er valgt af generalforsamlingen og består af 5 bestyrelsesmedlemmer (herunder formand og næstformand) og 3 suppleanter. Formanden er valgt på generalforsamling, men yderligere poster, såsom referent og ordstyrer, fordeles på et konstituerende bestyrelsesmøde. Disse poster varierer efter behov.
Bestyrelsen er ansvarlig for kontakten til og samarbejdet med Kollegieboligselskabet(KBS), samt organisering og afvikling af kollegiets fællesdage. På fællesdage samles hele kollegiet om større opgaver på kollegiet samt generel vedligeholdelse. Det er bestyrelsen man kontakter hvis man har et (kollegierelateret) problem som man ikke selv kan løse – eksempelvis vandskade, klager, netværksproblemer og lignende.